Saturday, January 17, 2009

Ulat kaki.pakai selipar dlm toilet....

Gambar-gambar di atas diperoleh daripada internet di mana ada sesetengah masyarakat menghantar gambar tersebut melalui email untuk memberi maklumat kepada orang ramai. Mereka akan 'forward' mesej tersebut melalui email seterusnya ia akan tersebar begitu pantas dengan hanya menggunakan 'hujung jari' sahaja. Di sini menjelaskan bahawa penggunaan email amat diperlukan untuk tujuan bersama. Tidakkah anda berfikir bahawa penghantaran email seperti di atas memberi kebaikan kepada kita terutamanya berkaitan dengan kesihatan??? Komen-komen anda amatlah diperlukan.

2 comments:

  1. Mmg email amat berguna kepada semua orang. Namun, ia bergantung kepada individu tersebut sama ada ingin mempercayai nya atau tidak. Tetapi dari aspek kesihatan, saya mempercayai akan kebenaran penghantaran email di atas.

    ReplyDelete
  2. serious real.tp mmg real pon.tahap kepercayaan mmg kurang pasti.entah2 yg nih kaki org yg sakit pa2 jah diorg ckp salahkan xpakai sliper dlm toilet.org dulu2 pon xpakai sliper tp xdak plak camni.hee..nak percaya atau tidak, anda tentukan.talian masih lagi dibuka.teruskan mengundi:)

    ReplyDelete